Muntrare...

Just idag känner jag:
Nedräkning.
Nedräkning till semestern, jag är verkligen dödstrött.
 
Jag kände verkligen att jag gjorde bort mig i söndags, jag skulle ha vilat och inte ha fixat mönster och sytt på den där omlottklänningen för det har påverkat hela min vecka.
Hade jag tagit en ledig dag så hade det varit ok orkesmässigt, nu gjorde jag tyvärr inte det och det känns som om jag går på knäna.

Jag har fart, jag är igång men jag är fasen så trött.
Tick-tack-tick-tack.
 
Jag behöver en HELG och denna helgen skall jag verkligen inte göra ett skit, varken lördag eller söndag, middagmed sonen det är allt och jag trors baske mig jag dessutom bjuder ut honom.
Jag orkar inte ens laga mat.
 
Ja, det var min statusuppdatering, den var väl munter?

Och nu kom sonen, måste avsluta, kanske muntrare då.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0