Liket lever...

Liket lever...
Jo då, det är sant!

Så var man över den berömda puckeln när man orkar lyfta huvudet och stiga upp ur sängen igen, HURRA.
Jag kör väl min vanliga:
"Jag ser ljuset, jag ser ljuset Jonathan..." #Brödernalejonhjärta
 
Iallafall så har det gått ner till 37.7 med alvedon i kroppen och jag känner mig som mig själv igen.
Igår (med 38 i kroppstemperatur) var jag dock tvungen att stiga upp och kolla igenom en tenta som skulle iväg, addera lite och sedan blev det en timmes lektion innan jag stöp i säng igen.

Men jag gjorde det, den första sk "Minitentan" i marknasföring flög sin kos via cyberrymden och jag var sååååå oändligt tacksam att jag gjort så pass mycket förra veckan så det inte var så mycket kvar.
Idag kör jag resten så får jag vila igen sen.
Blir inget jobb imorgon men på torsdag har jag bestämt att jag SKA vara på jobbet igen så nu ska den sista febern vilas ut, sen så...
Kör vi som vanligt.

Ja, då vet ni att jag lever iallafall, att jag gnisslar tänder över att det är sol ute igen (man tappar det så lätt när man har feber, fast lite har jag gnällt till vänner via messenger), men från och med imorgon såg det ut att bli hela TIO GRADER ute så det känns ju som om sommaren nästan är här.
Har ju firat en och annan midsommar där gradantalet legat på 11-12 grader så 10 är ju faktiskt inte så pjåkigt.
Skall tvätta upp några vårjackor tror jag så jag har ifall att.

Snart påsk (som ligger sjukt bra iår och jag skall vara lite ledig), sedan sommar.
GUD vad jag tjatar om detta varje år, men när man klarat av "Årets influensa" varje jävla år och firat påsken DÅ ligger verkligen "Vår bästa tid" framför en.
MIN BÄSTA TID iallafall.

Jag ser ljuset Jonathan, jag ser ljuset...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0