Skärp, tenta och t-shirtar...

 
Plockade upp den sista lilla resten från siverkjolen och skall göra ett skärp, det skall bli snyggare än så här dock...
 
 
... kan vara bra att ha "till fest" när man vill vara lite mer formell och dölja rynket i midjan.
 
Till "vardags" och en middag på stan...
 
 
... blir det bra med RÄTT tröja, dvs den dimrosa när den är klar (tjat, tjat).
 
Lite chockad fick jag idag veta under min marknadsföringslektion att redan på fredag är nästa tenta i just ämnet marknadsföring.
Och nästföljade fredag.
 Vad?
 
Va, jag har ju knappt njutit av förra tentans vinst och så ska man på´t igen???
Panik och pust.

Det visade sig att kursen är kort, bara fem veckor, så det blir två tentor på raken.
Hjälp.
Jaha, då ska man väl klara av det också då, fick en klump i magen.
Mot nästa VG, go-go-go!

Vidare idag så har jag gått runt muren med vovven, dammsugit SAMT påbörjat och nästan gjort klart sambons födelsedagspresenter från mig och morsan...
 
 
... fortsättning följer, dom ska bara fållas och sedan är dom klara.

Nu är det tv-kväll, vi ses imorgon igen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0