Smokingklännings-prov uppstartad...

 
Så har jag startat upp "Projekt Smokingklänning" idag, jag har gjort ett prov i lakanstyg.
Insåg nästan direkt även om detta är i lakanstyg så kommer själva originalet bli SKITSNYGGT, modellen är GORGEUS...

 
... till och med i lakansväv!

När jag gör mitt original kommer det bli så snygg, så snygg, så snygg, såååååå snygg.

Sedan var det dags för balklänning, jepp nu har den säsongen dragit igång igen...
 
 
... och idag kapade jag en klänning med släp som skulle vara mer jämnlång och utan släp och sedan vändsydde jag foderkjolarna...
 
 
... och det är något jag aldrig gjort förut på en balklänning MEN något jag faktiskt klarade galant för vändsy har jag ju gjort på både längden och tvären på andra plagg.

Jag blir mallig... IGEN.
Jag kan ju liksom.
 
På det dammsög jag hela lägenheten för det var så skitigt och sedan gick jag Ringmuren runt med Milou för HON ska ju har sitt också.
Jag är ganska trött om jag säger så och ska snart se "Domstolen" och krypa till kojs.

Kan bara säga att jag inte kan sluta titta på mitt klänningsprov, jag är så förväntansfull inför det jobbet så ni anar inte.
Dags för sängen, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0