Är urblåst...

Söndagen:
Jobb.
Hundpromenad.
Jobb.
Beachen med gubben och "Beachpremiär 2017"...
 
 
... dit Lilla Sunshine med mor och far också joinade.
 
Sedan hem och JOBB.
Jag gjorde allt som skulle göras idag och imorgon men jag ville ha det avklarat så jag kunde koncentrera mig på teori och...
 
Ja, det var tur att jag gjorde alltigår för jag fick bäde hjärnsläpp i Bokföringen samt att sambon har fått KRISTALLSJUKAN så hela världen snurrar och han har fått akutremiss till öron-näsa-hals.
Han mår verkligen inte bra så jag har fått vara husmor.
Går inte bra nu när jag har så mycket att göra.

Jobbade på privat sömnad.
På det drog sonen fram ett par jeans och undrade om jag klarade av att sy in dom till honom.
Jag bara...
 
 
 Exkjusimoa...?
Om det är något jag klarar av, jooooo... jag tror det.
 
Sonen fick hoppa i byxorna och VIPS så var det nålat och klar...
 
 
Och sonen kläckte ur sig:
Fan morsan, du är ju proffs på riktigt ju!
 
Jag bara...
 
 
 
Teorin gick åt pipsvängen idag, jag har kört fast totalt och satt från åtta till halv tre och ändå HELT urblåst i skallen för jag fattar ingenting.

Jag måste ha hjälp från en person som har koll på bokföring och som får hjälpa mig med mina uppgifter, jag har ju ingen lärare att tillgå så jag ringde Almi, fick ett namn men fick inte tag på henne idag och så får vi se OM hon ens gör sån´t här.
Håll tummarna, annars kommer jag flunka i kursen.
Imorgon har jag bestämt mig för att kopiera denna klänningen....
 
 
 
Inte så att jag vill ha just DEN klänningen utan snarare att jag vill åt överdelen till min "Do Redo-klänning".
 
Blir mitt första uppdrag imorgon innan jag tar tag i "Nya Wallis".
Vi ses då, ha en bra kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0