Oh dear, oh dear...

Lediga dagar...
Vart tar dom vägen?
 
Lördagen är liksom redan över och jag har betat av hundpromenad vid ett vindstilla hav tidigt på morgonkvisten...
 
 
... besök hos Klokboken, lunch hemma i solen, sömnad: kortade en brudklänning samt sydde en dubbelfodrad minnespåse i fusksammet...
 
 
... solat en stund...
 
 
... och sedan toppat det hela med en middag med sonen i hamnen och en mjukglass i kvällssolen som avslutning med magen som insats.
 
Ingen laktosfri glass utan en helt vanlig, magen har växt till trippel storlek MEN det fick det vara värt för det var sååååååå gott.
Dags att krypa till kojs, imorgon river jag väl av en balklänning till bara för att inte vila FÖR mycket!
 
Och så måste jag bara visa det mest FANTASTISKA tyg som kommit in på mitt jobb...
 
 
Oh dear, oh dear...
Dags att spela på Lotto igen då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0