Smått, gott & kudde...

 
Mors dag...
 
 
... å älskade lilla Brissund. 
 
Det var ljuvligt, sol och ÅRETS FÖRSTA BAD 2017 gick av stapeln...
 
 
Jajemän, och min alldeles egen termometer mätte upp 17 grader i plurret.
 
Jag var tvungen att svalka mig för det var så oskapligt hett trots en härlig vind, solen brände livsfarligt så jag härdade faktisktbara ut i 2 ½ timme, åkte hem efter tre och då gjorde det ont TROTS 30 i solskyddsfaktor.
 
Väl hemma fixade vi ihop hamburgare och grillade och så kom sonen och åt "Mors dags-burgare" på den riktiga Mors dag.
Vi firade alltså två dagar.
 
Så fick jag ett ryck att göra kuddar i tyget från Åhlens på söndagskvällen, iallafall skära ut och locka kanterna, framsidor är dom som är överst och baksidor är styckena underst ...
 
 
 ... på måndagskvällen sydde jag själva kuddarna, har bara fotat EN så den andra kommer imorgon, framsida...
 
 
... och baksida...
 
 
... sydde dolt blixtläs för det tycker jag blir finast...
 
 

Just nu sitter jag och skriver "pekfingervalsen", har varit hos kiropraktor och fått kotor knäckta samt lite muskler.

Har jobbar så fel så klockorna står stilla och nu gick det inte längre, hela jag har fått bita ihop av smärta.

Det gör just nu sååååå ont att det bara pulserar ut i vänster arm efter behandligen så det är inte klokt, jag hoppas det är bättre imorgon.
Tror mina whiplashnerver har blivit triggade i och med behandligen.
 
Måste sluta att skriva nu, återkommer imorgon.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0