Surt sa räven...

God morgon!

Sitter i startgroparna för att hoppa i duschen, sticka till f.d Chifen och sedan jobbet.

I tisdags fick jag svaret på min tenta, skulle det bli omtenta eller hade jag klarat mig?
Jag hade klarat mig!!!

Det blev jag såklar jätteglad över men så kommer vi till ett "Men"...
2.5 YNKA JÄLVLA POÄNG förr att klara mig till högsta poäng och få ett "Väl godkänt", nu blev det "Godkänt". 
Vi har ju 3 betyg, IG, G, VG.

Alltså om jag missat m 10 poäng hade det fan känts bättre än missa med 2.5 poäng.
Visst, jag slipper omtenta och det är ju jätteskönt, hade inte velat sitta här imorgon och göra om samma sak men ALLTSÅ VA FAAAAN!!!!
 
Jag blev så besviken på mig själv, hade jag inte kunnat få klara dom två och en halv ynka poängen?
Varför skulle jag få gråthaveri över texten i word som krånglade, kunde jag bara inte ha samlat ihop hjärnan till den lilla sista milen?
Nej, tydligen inte.

När ska man släppa detta då?
Ja, om 300 år typ, surt sa räven heter det ju.

Som löken på laxen går jag ner på tisdagskvällen och lämnar in juridikboken till bibblan, då hade jag fått en förseningsavgift på 157 kr.
Hepp, ja, det var bara det som fattades.

Jag fick tjyvhålla på boken några extra dagar eftersom jag var rädd att någon skulle stå i kö på den och då måste man ju lämna tillbaka pronto, det kunde jag ju inte riskera OM jag skulle behöva tenta om så jag fick väl ta de böterna då men alltså...
Nåja, nu är den kursen över så jag får försöka smälta mitt (halv-)misslyckande.

Nu dusch och sedan jobbdag, ha en bra torsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0