Knappt styrfart...

Goderkväller!

Här har det vilats idag förutom hundpromenaden.
Kom hem igår från jobbet och var så trött så jag trodde jag skulle dö, sista två timmarna släpade sig fram för mig och chefen.
Vi hade knappt styrfart.

Vaknade idag:
Ont i kroppen, knoppen och efter hundpromenaden stack det i halsen.
Jaha ja, höstens förkylning är här.
GRATTIS, men jag har väl klarat mig länge ändå med tanke på att så väldigt många kunder har kommit in och kraxat, hostat och snorat i ateljén, det var väl bara en tidsfråga.

Har inte blivit jätteilla efter hundpromenaden men jag är helt sänkt och bara suttit och glott på tv i soffan.

 
 
 
Underbart väder, man kan bara önska att man hade kunnat vara ute längre än jag var.

Sitter nu med tända ljus och har precis satt på "Så mycket bättre", ska bli väldigt intressant.
 
Så bad jag mamma vara provdocka förut eftersom jag tyckte att fodret var lite för kort på ett ställe på zebrajackan när den satt på min vanliga provdocka och man vill inte att den ska "hänga sig" och dra uppåt när det är fastsytt.
 
Mycket riktigt... jag måste tyvärr ta upp den ca 1-1.5 cm till.
Inte för att den egentligen blir så jättekort på det lilla men jag hade helst inte lagt upp den mer än det jag beräknat.
Nåja, nu har det blivit en liten miss på ett enda litet ställe på just den foderbiten och den har blivit liiiite kortare.
 
Slut för idag, ses imorgon igen.
Orka förkylning Höst 2017 säger jag bara.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0