... och ett foder...

Juridik.
Hundpromenad.
Jobb från jobbet.
 
... och så svängde jag visst ihop ett foder på det till zebrajackan, tadaaaaa...
 
 
... och detta på rutin eftersom mönstret egentligen inte hade ett foder men rutinerad fodermakare kan numera göra ett foder till foderlös jacka.

På en och en halv timme dessutom eftersom jag var tvungen att tänka lite...
 
 
 
... och så sydde jag ihop infodring/slag ihop med jackan, pressade ut sömmar...
 
 
 
... pressade under duk på framsidan, pressa på ull luktar verkligen... hm... vått får...
 
 
... hemtam lukt från en töis med ett eget får som husdjur en gång i tiden...
 
 
 
 
Imorgon skall jag sy ihop nertill samt ärmar efter min syläxa, ÄNGLA KAVAJEN.
Sedan skall jag fundera på om jag skall sätt knappar och knapphål på plagget istället för att ha bara skärp som modellen bjuder...
 
 
Det lutar åt knappar MEN jag ska nog börja med skärpet och "känna in" vilket det blir.
Fortsättning följer.

Har jag sagt att jag älskar foder BTW?
Jo det har jag, en miljon gånger, fattar inte vad det är med foder som jag är så himla tänd på!?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0