Vad hände med den utlovade...

Okej...
 
Vad hände med den utlovade indiansommaren?
Häromdagen satt jag och såg morgontv, meterologen stod och snackade om SOL, skulle kunna bli uppåt 20 grader till idag och på söndag.
 
Mmmm...
 
Nu är det ju lördag, jag skulle gå långpromenad med Milou och sedan sy lite.
Ute har det hällregnat sedan halv nio och jag sitter inne och väntar på en ljusning.
Jobbat en timme för att jag "hade tid" då uppenbarligen.
 
Ser man då NU på tv´n så skall helt plötsligt värmen komma på måndag.
Jobba och göra syläxa idag och vara ledig på måndag?
Det LUTAR ät det hållet faktiskt och sedan ta lektion på tisdag, fortsättning följer.
 
Annars hade jag tänkt göra, eller iallafall börja på min zebrajacka idag, jag har bestämt mig för vilket mönster jag ska använda.
Skall nog skära till den nu... ja det regnar ju TYYYYYYYYP!
 
Vi ses ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0