Påsk och Cape...

God morgon!

Man ska aldrig underskatta ett hem med värme.

Vi fick ju värmen tillbaka förra veckan efter två veckor utan och sedan var det "komplikationer" med värmeluftpumpen under påsken MEN vi hade värme och varmvatten men vi fick liksom passa aggregatet.
I tisdags fixades det och nu rullar det på.
Huset har värmts upp.
Nu vaknar man och det är SKÖNT i huset.

Som sagt...
Man ska aldrig underskatta ett varmt hem.
 
Påsken kom och gick, det blev både vila, jobb och umgänge med släkten.
Vi gick på påskbuffé på Koggen på påskaftonen och fick långbord...
 
 
 
 
... man kan väl minst sagt säga att det blev en höjdare, det var så himla gott.

Jag hade ätit så mycket att när jag skulle försöka stå i kö och betala kalaset så var jag tvungen att sätta mig på en stol och vänta för jag mådde såååååå dåligt, jag var så proppmätt att det var inte klokt.

Idolen sa att om han skulle böja sig framåt skulle han kräkas.
Jag kände EXAKT likadant.
Äta med måtta...?
Nej, det verkar inte vara min och Idolens grej.
 
Så fick capen på agraffen tillslut också...
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det snart dags att gå till jobbet, vi ses ikväll, har lite "Postnord och Tull-grejer" att berätta om.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0