En hälsosam "Gåborts-present"...


Ibland så vill man bara göra något pyssel när man orkar...

Så då gör man väl det!
 
Fick ett reklam-cykelsadelsskydd under Almedalsveckan som bara satt på min cykel en dag efter jobbet, dom tyckte väl min arma sadel behövde det...
 
 
Igår efter att ha jobbat hemma sprättade jag isär det, tog fram lite spilltyg...
 
 
 
... och slängde ihop ett cykelsadelskyddsprov...
 
 
 
... och 20 minuter senare KLAR!
(Ska jag få ner till 15 min kände jag)

Nu var inte detta det roligaste tyget men det var som sagt ett prov OCH jag fick en lysande idé:

Är inte detta en PERFEKT "Gåborts-present"...?

Istället för alltid komma dragandes med en flaska vin så kan man komma med en HÄLSOSAM gåborts-present för dom flesta människor har väl en cykel som dom använder?

Ja, jag ska nog slänga ihop ett litet roligt gäng och lägga på lager!
 
Så har dagen kommit när mitt första plagg går iväg till Made By Gotland...
 
 
Känns lite som min första bebis och även om detta sannerligen inte är första gången jag ger ifrån mig ett plagg men detta är första gången jag gör det i mitt företag och i mitt eget namn.
 
Jag som aldrig skulle ha företag...
Nä.
Mot jobbet, vi ses ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0