En riktig pyttipanna...

God eftermiddag!

Det har blivit lite plugg här på förmiddagen, nu har jag dessutom varit inne och kollat en extra gång på min nya hemsida.
Så här ser JUST NU mobilversionen ut...
 
 
 
 

... men det kan ju bli ändrat under resans gång.

Hemsidan via datorn ser just nu ut så här j(ättesvårt att fota mot datorn men det går ju att gå in och se på osterholmcloting.blogg.se också)...
 
 
 
 
 
 
 KAN bli så att jag ändrar designen och utseendet när jag tagit riktiga modellbilder och kan använda dom som headerbilder...
 
 
 ... men vi får se.

Just nu gillar jag ändå att "Företagsnamnet" ÖsterholmCloting syns mest och att det är rent och avskalat.

Jag ska inte göra mig av med denna bloggen ifall ni nu tror det, nej denna kommer finnas kvar för jag har så mycket annan skit jag behöver skriva men på den nya bloggen skall bara plagg läggas upp och sedan länkar till min kommande webshop... eller vad det nu blir.
 
Här blir det precis som vanligt, en riktig pyttipanna av allt möjligt!
 
Den andra bloggen skall bara ha vackra bilder och riktiga människor i kläderna, ni vet, som en sådan där riktig modeblogg fast det är jag som syr modet i detta fallet.
Älskar´t.
Dags att avsluta detta för idag, ta en dusck och få skjuts till kussen och ta hand om hennes kanin, ingen hundpromenad för jag är ännu inte frisk.
Jippie... not.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0