Klar med zebrajackan...

Klar med jackan!

Ja, men nu har jag hamnat i läget:

Gillar jag den verkligen?

(här snyggt, suddigt fotad på med pyjamasbyor till)
 


Vill jag ha oversize?

Eh... ja, nu är jag tveksam faktiskt så det blir antingen behålla eller sälja, den får kanske mogna ett tag men helt plötsligt ville jag ha mer figurnära.
Det var DET ganska dyra tyget isåfall.
 
 
 
 
 
Börjar dessutom ångra att jag gjorde knapphål och knappar.
Visserligen kan man ju sprätta bort knapparna och stänga den åt andra hållet så syns inte knapphålen men alltså hej-och-hå.

Ja, när man provar i myskläder/pyjamasbyxor känns det kanske sådär, man får ingen feeling för plagget, jag ska testa med vanliga kläder så får jag se, i värsta fall som sagt så kanske knapparna ryker, dom kan man ju alltig sy tillbaka isåfall.
Klart slut för idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0