Drog till Kallis efter jobbet...

Så har ännu en fullspäckad vecka gått och jag har varit ledig i fredags, då låg jag som en padda i trädgården och bara solade, annars ahr jag faktiskt jobbat varje dag... och sprungit på möten... och jagat tyger.

Det är mycket nu.

Igår var jag så på introdag på mitt nya jobb, först mingel på fredagskvällen på just det jobbet och sedan möttes jag och Syster-Yster upp med våra ungdomar efter och gick ner till hamnen och satte oss att vänta på bord i kvällssolen.
Vi satt där tills solen gick ner, jag och sonen kom hem klockan 22, det var en magisk kväll.

 
Så upp igår och börja på nya (jag blir kvar på mitt gamla också ) jobbet...
 

Det var inte utan att jag var lite pirrig att lära mig ny butik, kassa, maskiner och så vidare men jag pulade lite här och lite där och fattade väl iallafall 90 procent iallafall...
 
 
Det var kul, jag kände att detta blir bra.

Bikinin var nedpackad så jag drog till Kallis efter jobbet och badade och solade i två och en halv timme efter, ljuvligt, hett och varmt i vattnet...
 
 
Kallis är väl inget ma föredrar under högsäsong men nu och igår var det fullt med folk, barnfamiljer och turister, det var helt ok att iallafall få lite strandfeeling en stund iallafall.

Nu är det dags igen då, dusch och iväg på introdag nummer två, håll tummarna!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0