Från cool till ful till...?

 
La ner sömnaden igår för att testa en ny klänningsmodell...

Och så fick jag den briljianta idén att plocka fram ett billigt Ikea-tyg med lite stadga för att köra provet och trodde först att detta kunde nog bli coolt.

Men så blev det väl lite sent när jag skurit ut klänningen och bara nålat den på dockan, HUR tänkte jag här när jag tittade på den med trötta ögon, TUR att det var billigt tyg för det där blev ju inte coolt alls.

Har ju inte sytt ihop en söm så jag vet inte ens om tyg och mönster funkar ihop (ska vara ett tyg med lite stadga, vävda tyger, crepé, ull ), men ett prov är ett prov så strunt samma om vare sig tyg, sömnad eller funkar.
 Men så kom jag upp här imorse med pigga ögon och bara såg på tyget...
 
 
 
 
... hm, kanske inte blev så dum ändå...?
 
Ja, jag får suga på den karamellen och se OM tyget funkar till klänningsmodellen som sagt, nu skall jag ut och gå med Milou, sen familjetid.
Ha en bra söndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0