Underbart att svettas...

Go´kväll!
 
Idag har vi varit på banken och fått lån "till ny värmekälla".
Dom som skall koppla in allt är underrättade och dom börjar på måndag, hörde jag HALLELUJA eller hörde jag?????
Jo, det gjorde jag, jag är räddad från igloo-livet och sitta och glo på tv i vardagsrummet.

Jag räknar med att det då blir en vecka innan vi har klok värme igen men nu ska det ju bli lite plusgrader igen så då kanske man står ut.

Att få komma till jobbet idag och jobba i värme, till och med få rosor på kinden, nästan bli lite svettig var HELT UNDERBART, tack gode gud för en varm syateljé.

Helt okej att komma hem och lägga sig i sängen och dra på värmefläkten och haft annat och tänka på än trasig panna och annat trist, hjärnan behövde det.
Jag kommer sova väldigt gott inatt den saken är klar iallafall.

Nu ska jag äta lite godis för det tycker jag att jag är värd ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0