Jag är klar...

Sista outfiten framvärkt och jag fick göra om toppen igår i dom absolut sista slamsorna av Ikeatyget och fodret eftersom jag inte vart nöjd i fredags och då jobbade jag ändå till två på natten med olika topp-idéer.
 
Jag tycker denna blev den absolut coolaste outfiten av dom tre jag sytt faktiskt, jag har ingen aning om hur bildkvaliteten blir på bilderna för vi har just nu en dator av mindre bra kvalisort som gör att jag inte kan bildredigera ordentligt.
Svårt att göra rättvisa tror jag.
 
Kjolen, kortad tre gånger innan jag blev nöjd...
 
 
 
 
Kjolen och den a-formade oversized korta toppen, 
 
 
 
 
 
Tänk att man syr en liten mini-kollektion i examensarbete i Ikea-tyg och blir dessutom skitnöjd konstigt nog, det trodde jag aldrig.
Bild på alla tre ihop kommer ikväll eller framöver.
 
Jag tror gubben på bilden säger allt jag känt dom här examensarbetes-veckorna...
 
 
... och om jag någonsin får för mig att förkovra mig i studier igen så kommer det ta sååååååå många år att jag kommer hinna lägga näsan i vädret långt, långt innan dess.
Detta har varit som att föda barn utan bedövning i fem veckor och en dag.
 
Tre år... detta kapitlet är till ända, nu gör jag som kungen och vänder blad och jag får ÄNTLIGEN BÖRJA ett nytt arbetsliv vilket är ett fucking hallelujah moment. 
YEEEEEEEEEEEEES!
 
Nu skall jag ut och gå med Milou sedan sätta mig och skriva, hörde jag HALLELUJA igen eller?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0