Det här blir bra...


Det blev lite Gatsby-klänning igår tillslut, j
ag var så sugen så jag kunde inte låta bli!

Jobbade som en snigel eftersom tyget som är lite stretchigt och jag är tvungen att sy på vanlig symaskin och det får inte dra sig det minsta lilla i tyget i sömmarna fram eller bak samt tillskärningen är jätteviktig så det blir trådrakt annars drar det sig.

Jag fick till det, noll dragning vare sig fram eller bak ELLER i sidorna!
 
Det här kommer bli bra (fram)...
 
 
 
 
... och bak med en djupare urringning än fram...
 
 
... enkelt men sexigt och stilenligt.
 
Nu är ju då dockan lång så det som skall bli en liten rundning och släp får ni se på bäraren sen!
 
Så började jag på en enkel shabby-chic halsduk i förrgårkvälls, igår skulle jag börja på ett nytt nystan...
 
 
... då fanns det inga fler nystan!!!!

Jag hade tydligen bara ett som legat och skräpat i en påse i några år och resten...?
BORTA!!!
Toppen, ogjort arbete, jag får börja på något annat.
 
Dags att börja dagen, vi ses imorgon igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0