Inte så bra som man kan önska.

Jaha...
Söndag och tiden bara rinner iväg på SONEN-VECKOR.
Det har inte varit en bra vecka om jag ska vara ärlig.
Inte så bra som man kan önska.
Av i alla ändar och dåligt beteende.
Inte likt sonen alls.
OCH inte likt honom att låter det gå ut över ANDRA än familjen.
Förvånande.
Jag blir besviken när man måste ta till BESTRAFFNINGAR för att få honom att förstå.
Hopplöst när ARGUMENT och ORD rinner av som vatten på en gås...
Det har blivit DATAFÖRBUD hela dagen idag t ex.

Känns inte bra att MIN vecka också är ÖVER och man nästan är osams för allt TJAFS som har varit.
Känns inte bra att vara lite arg på sitt barn när man inte ska ses på en vecka.
Och hoppas på att veckan därpå INTE ska bli likadan...
Ja, det är inte lätt alltså...

Helgen har gått i umgängets tecken.
Fredagkvällen var Fika / IdolMys och STIMMIGT värre.
Lördagskvällen var Tortillia/Stjärnor På Is-Mys och betydligt lugnare.
Skönt och bra att ha träffat lite vänner.
Jag har faktiskt hunnit träffa och vara social med MÅNGA den här veckan.
Det känns faktiskt bra.
Glöggmyst med arbetskompisar, lunchat med Syster-Yster, träffat vänner både fredag och lördag som sagt.

Nu ska jag fixa frukost till sonen och sen iväg till dansen.
Så får vi se vad den här dagen ger.
Om vi kan komma fram till lite förståelse från sonen om SJYSST beteende...
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0