Ny ost.

Jaha, sista inlägget för idag...
Jag älskar att vara ledig för jag har så mycket att skriva om då ;)

Jag har laborerat i köket igen.
Ny ost och den BLEV GULD!!!!
Gräddfil, färsk vaniljstång, kardemumma och lite HONUNG.
Jag hade lite på en bit av mina saffransscones...
Lovely, VERKLIGEN!!!
Så testade jag på ett  " matbröd ", gick lika bra det.
Jag ska snart ge ut en egen kokbok tror jag med lite egna recept på saltfri mat och bröd.
Jag börjar bli vass ;)
Jag ska köpa tjock, naturell yogurt nu och testa dagens ost.
Kan bli ännu mildare.

Ikväll har jag sett " Miami Ink " ett av mina favorit-slö-tittar-program.
Och varje gång jag ser detta program blir jag sugen på en ny tatuering.
Min lilla " Djävulsfadäs " som blev ett Lejonhuvud verkar sjunka undan mer och mer.
Det är väl samma som när man fött barn.
Precis då och något år efter tänker man :
ALDRIG, never ever igen.
Men så går det något år och då var det helt plötsligt GANSKA trevligt att föda barn.
Nä, " Miami Ink " får mig att vilja klottra hela mig full med fina bilder.
OCH...
Varje gång blir jag så himla sugen på att bli tatuerare själv.
Hm..
Hur ska jag hinna med alla mina nya ÖNSKE-KARRIÄRER?
Snacka om att vara SPLITTRAD ;)

Så kom " Roomservice " det har jag inte sett på något år eller två...
Men inget lockande på Tv´n så det fick bli inredningsprogram.
Johnnie & Mattias skulle göra om brottaren Ara Abrahaim´s vardagsrum.
Alltså, nu har jag sett den där snubben på tv en hel del.
Han är ju SÅ MYSIG, glad, stark, skrattig, kramig, ödmjuk...
Ja....
Snygg faktiskt.
Eller FULSNYGG.
Ja, jag vet inte vad det är men han har " DET " på nå´t sätt.
När han var hos Malou härom veckan var jag redo att skilja mig från sambon ;)
( Nej då, älskling jag bara SPÅNAR & fantiserar som vanligt ;)
Nä, men Aran är lite LÄCKUR tycker jag...

Tur att inte sambon har en blogg och FJANTAR runt som jag.
Jag hade varit DÖSOTIS om han hade börjat skriva och drömma om Penelope Cruz eller Liv Tyler var och varannan dag ;)
Jag fattar inte hur han står ut med mig :)

Nu ska vi se nya Batman filmen.
För övrigt kan jag inte sluta tralla på " Mamma Mia- filmen-låtarna ".
Dom bara poppar ur min mun lite då & då.
Jag ska nog köpa den filmen när jag hittar den på rea om något år.
Ses imorgon.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0