OMEN?

Idag ringde jag sonens pappa...
Jag var tvungen att kolla att det var samma borta vid dom...
Sonen har BLIVIT GALEN och snart blir jag det också...

Tänkbart scenario :
Du älskilng, jag ska gå och handla sen...
Vad har du önskemål om frukt till skolan.
Banan, svarar han då till exempel...

Jag köper banan och när vi ska gå till skolan nästa dag går han i TAKET för att jag köpt BANAN...
För han ville ju ha CLEMENTINER!!!!!
Nä, du sa banan...
Ja, men jag MENADE CLEMENTINER!!!!
Vilket då så klart blir VÄRLDENS DISKUSSION.

Han har HÄNGANDE byxor.
Jag har gett honom ett svart, neutralt skärp att använda.
Det är STRID på kniven varje morgon vid påklädning.

Ska vi cykla till skolan blir det tjafs.
Ska han åka bil blir det tjafs för då vill han cykla.
Ska han gå blir det RAMASKRI...

Kommer man för tidigt och hämtar honom vid skolan blir man nästan LYNCHAD :(

Sätter jag mig vid datorn, DÅ skulle HAN precis ta den.
Sätter jag mig vid TV´n så ska HAN precis se AVATAR.

Bestämmer vi  MAT 1  dagen innan är det helt fel, för han ska ha MAT 2...
Och så håller det på.
Dag ut och dag in.

Riktiga DIVA fasoner.

Vad vi än gör eller säger är det FEL, FEL, FEL, för det mesta.
Jesus...

Jag börjar faktiskt misstänka att jag fått med mig ROSEMARYS BABY eller DAMIEN /Omen hem frå BB.
Med tanke på att jag blev så dålig efter min förlossning och inte såg mitt barn förrens 9 timmar efter förlossningen kan det ju MYCKET väl ha hänt att han blev UTBYTT.

ELLER så har TROLLEN varit och rövat bort mitt riktiga barn nu i höstas.

Visst är det FRID och FRÖJD också men nu börjar det faktiskt bli en BRISTVARA.
Han tjafsar om precis ALLT!

Ringde fadern...
Samma sak där...

Ja, antingen är det Damien och då har jag antagligen "HELL to SEE" eller så är han för bortskämd...
Fast då borde han ha betett sig så här tidigare.
ELLER så är det någon FÖRPUBERTAL FRIGÖRELSE-PROCESS som är på G.
Jag gissar / hoppas på det sista.
Nu ska jag iväg och luncha med Syster-Yster.
Sticka lugnt ;(

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj då, har han fått attityd killen..! Kan iofs va ett friskhetstecken på nån vänster, att han formar identitet å det psykologisnacket?? kram

2008-12-04 @ 13:09:08
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself.

Suck...

Men det är så jobbigt...

Man börjar varje morgon som " EN LEN PÄLS " och slutar som ett " RYTANDE MONSTER ".

ALLT ska ifrågasättas och motarbetas.

Som den värsta TONÅRINGEN ever.

Mycket bra och mysig dag idag dock.

Tack o lov ;)

Kramis

2008-12-04 @ 17:00:16
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0