Snurrig i bollen & Favvo-kofta.

När jag gick och la mig igår var jag så trött att jag var helt SNURRIG i bollen...
Sedan klockan 19 ca på kvällen var jag tvungen att ligga ner, för så fort jag rörde på huvudet snurrade det som värsta sjösjukan...
Idag känns det bättre.

Så till mig ;)
En liten kläduppvisning igen.
Måste bara visa mitt ABSOLUTA favorit plagg i garderoben nu.


En kofta från HM.
Köpte den på KATALOG så den är inte ens betald ännu.
Men OJ, vad jag älskar den...
Men min vana trogen så hittar jag säkert vid nästa lön, ett NYTT favoritplagg och så faller denna i glömska.
Tills det är dags för garderobsgenomgång och EN massa kläder jag GLÖMT bort kommer fram.
Och så åker dom till Second Hand.
Och så kan jag köpa NYTT ;)

Så är det så roligt...
Jag hade ju lagt in en ny sjal här på bloggen igår.
Likadant så la jag in den på ett ställe som heter " Sysidan " som jag är medlem i.
Där är det en massa andra Sy, stick, virk, pyssel, HANTVERKS-människor som är med.
Så kan man tipsa varandra om mönster, garner, berömma OBJEKT som personer gjort OSV...
Det finna en massa skojsigt på den sidan tycker jag.

Så la jag in min nygjorda sjal på Sysidan igår.
Och JISSES vad respons och beröm jag fick för den...
??????
Jag var ju så TOTALT missnöjd med färgen att jag tänkte att den där kommer ingen tycka é snygg.
Men så mycket beröm som jag fick för den det har jag inte fått för något jag har lagt in där.
Det är ju bra lustigt.
Den tilltalade inte mig, men tydligen en massa andra och det är ju BRA :)
Sticka lungt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0