Barbie Vs Knotig Tall

Jag har iallafall missat ÅRETS bröllop/fest...
Min sambos bror gifte sig för några dagar sedan och VI var inte där av olika anledningar.
Tråkigt som tusan tycker jag...

Ett: För att bröllop är ju alltid kul att gå på..
Två: Jag har aldrig träffat min sambos familj trots att vi vart tillsammans i 4 år och det hade ju varit ett ypperligt tillfälle att få träffa hans släkt.

Har i princip bara pratat med hans mamma i telefonen och mailat...
Så då förstår ni kanske oxå att jag kunde ju inte åka dit själv heller även om jag hade velat för jag känner ju inte en kotte....
Hm..
Så fick min sambo en cd-skiva med bilder från bröllopet.
Shit säger jag bara...
Det var nog ett riktigt pampigt bröllop.
Jag har varit i exakt samma kyrka och i exakt samma festlokal när jag var tillsammans med "Anders-På-Rymmen".
Han var ju från "Saltsjöbaden" och hade föräldrar med villa och brygga vid vattnet...
Ni förstår, VÄLDIGT : Upstairs, Downstairs...
Jag passade verkligen inte in i den familjen kan jag säga.
När dessutom hunden KRÄKTES på deras HELTÄCKNINGSMATTA var jag bränd för gott kan jag säga..
Nog om det nu...

Ja, det här bröllopet var nog väldigt fint.
Och jag var INTE där...
En sak jag noterade var att min "Svärmor" har fått ytterligheter till "svärdöttrar" iallafall.
(Jag är ju inte gift så jag kan väl inte riktigt räkna mig som svärdotter ännu ;)
Åtminstone utseendemässigt är vi ytterligheter...
Bruden såg ut som en docka... Helt oklanderligt perfekt.
Jag har nog aldrig sett någon som ser så perfekt ut.
Jag ser i jämnförelse ut som en Knotig gotländsk Tall.
Kan inte ens komma på en människa att jämnföra mig med.
Kanske Amy Winehouse (minus att jag inte knarkar eller dricker;)
Ska fundera under dagen och återkomma ikväll..
Ja, bruden var iallafall perfekt och brudgummen såg mycket lycklig ut :)
Jag ÖNSKAR vi hade varit där.
Dumma, Dumma Denny.
Idag bli det Björkhaga och mingel med Nybyggarna;)
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tove

låter som att du har en jätteskön sommar nu när du blivit frisk?? skönt!! själv har jag typ nackspärr. fan. naprapaten imorgon! kram

2008-07-30 @ 13:06:13
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren herself...

Ja äntligen...

I måndags var första dagen som jag kände mig pigg i kroppen.

Tack och lov för det, nu kan semestern börja igen.

Stackars dig med nacken...

Hoppas det blir bättre av naprapatbesök...

Kramis

2008-07-30 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0