En liten snabbis bara...

Så var den här dagen till ända men jag måste bara skriva en gång till och lägga in 2 sååååå gulliga bilder...
Ikväll blev jag och Linda bjudna på "Födelsedagsmiddag "av Sofie!
Det var hennes födelsedagspresent till oss, Linda fyllde ju i juni och jag fyller i augusti.
Tack för ikväll Miss Sophie ;)
När vi ätit klart och nästan var på väg hem kommer en taxi på andra sidan gatan och 3 tjejer kommer ut.


Varav den ena av tjejerna hoppar på KRYCKOR.
Bilderna är TYVÄRR dåliga men jag hoppas man kan se lite iallafall.
Men hon var så söt.
Snygg make, skitfin klänning, snygg i håret, en Topp-snäcka kort och gott.
MEN.... ( och nu vill jag att det ska låta som Tony Irving i Let´s Dance ;)
Hon hade ju som ni ser skadat knät...
OCH...
Hon hade ont...


OCH....
Hon hade dom högsta och sylvassasde klackarna jag sett på en tjej.
Dom var HÖGA, hög-höga....
Hon vinglade farligt mycket, tror nog att det skadade knät var i "stor" fara och även det friska knät.
Inget annat än vatten ikväll hoppas jag, lilla Topp-Snäckan...
För då blir det nog rullstol imorgon, men det är kanske säkrast, då sitter du ju ner hela tiden.
Då kan du dricka HUR MYCKET DU VILL.

Hörde hur Miss Sophie säger;  Ska man vara fin får man lida pin...

Har väl aldrig tyckt att det stämmer bättre än när jag såg henne ;)
Hade det varit fel med ett par lågklackade skor eller flip-flops tills knäet är läkt?
Nä, det hade det nog inte för hon var så snygg ändå, högklackat blev istället töntigt till kryckor.
Osökt hör jag:  "I´m gonna get dressed for succes", spelandes i mitt huvud.
men egentligen borde det vara:  Åååååh tjejer, Ååååååh tjejer, ni måste höja era röster....
Och då är det liksom inte liksom inte hela låttexten jag tänker på utan just det där:
Åååååh tjejer, Ååååååh tjejer...
Sticka lugnt från en högklackad tjej UTAN kryckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0