Fy "Fixet"!!!

Vaknade i morse och satte faktiskt kaffet i halsen när jag läste löpet på GT...
Piren på psyk läggs ner!!! Va???
Slänga ut ungdomar i verklig nöd?????
Nu har iallafall mitt GAMLA "Fix" tappat konceptet helt.
Han som är utbildad sjuksköterska och har jobbat så många år på golvet innan han blev CHEF, som hade SÅ fina visioner om att reformera Psykvården.
Det blev åt fel håll "Mannen", det var ju åt det bättre det skulle bli,  inte åt det sämre!!!
MEN...

Det blir kanske så, MONEY TALKS, och desto mer man får desto mer vill man ha.
Högre lön, högre lön.

Hade jag varit DU Ulf hade jag avgått nu för du har VERKLIGEN SKITIGT I DET BLÅ SKÅPET!!!
FAKTISKT!!!!
Du har lagt ner, dragit in, avskedat personal och VISST det är ditt jobb att lyda dina chefer och få ekonomin att gå ihop men... Även du måste väl ha en gräns?
Alla som såg upp till dig som chef förut skrattar nog nu och snackar skit bakom din rygg.
Stackare, men högre lön har du ju och det är ju bra...
Skit i moral och etik som du var så bra på förut, huvudsaken du har kvar ditt FINA jobb. 
Dagens bottennapp!!! Utan tvekan!!!!!
Sticka lugnt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0