Strandbabe/tant ( menar jag ) nöjd... (ha,ha)

Strandcheck...
Lickershamn idag igen...
Helt underbart men AS-VARMT...
30 grader, tur att man bor på en ö där det fläktar :)




Strandtanten med huvud under parasoll och resten av kroppen utanför.
Och JA, jag solar toppless när jag ligger på mage ( mycket till min sons STORA förtret )
Det blir inga fula ränder på ryggen då ;)


Mag-check.....
Häromdagen var den KRITVIT nu är den ILLRÖD...


Så till dagens händelse bland barn och vuxna på Lickers...
Det var MASSOR med stora flundror som tagit sig in i hamnen och barnen kunde plocka dom för hand från botten..
Inga nät behövdes här inte och inte flydde dom heller när ungarna gick runt.
Mysko...
Det finns ju ett rökeri där också så alla infångade flundror lämnades in och blev rökta... ( ha,ha)


Uppsamlings/dödsgrop...
Imorgon blir det Björkhaga.
Sticka Lugnt ;)

P.s. Ett litet tillägg i den sena timmen...
Ikväll har vi sett film jag, Miss Sophie och Denny.
En Musical-Splatter skulle man kunna säga, Sweenie Todd.
Ibland blir man ju sådär positivt överraskad när man inte tror att man ska bli det.
Den var faktiskt bra, liksom konstig, sjungig, äcklig, alltså svårt att förklara...
Den var speciell fast bra.
Larvig, fast läskig och teatral.
Vill man se något oväntat speciellt, mörkt och bra...
Se den..
Lite blandade känslor skulle jag vilja säga. D.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0