Vegetarian.

Idag kom nå´tt nytt...
Vi ska iväg på kalas i eftermiddag och Dubbel-D ( Denny ) förberedde Joar på att vi ska äta grillat ikväll.
Neeeeej, inte igen...
Jag vill inte ha grillat!
Jag är VEGETARIAN...
Hade Ombytlige- Joar, svarat...
Mhm, den var ny som sagt var, han som inte kan få nog av grillat i vanliga fall. Men det kanske finns en gräns för alla, vi har ju grillat rätt mycket trots allt.
I det fina vädret..
Och så har någon förklarat för min lille son vad en vegetarian är, för inte är det jag som sagt något iallafall.
Idag har jag bara tagit det lugnt, stickat lite men mest pysslat och plockat undan här hemma.
Tänk att en hel dag kan gå åt till småfix, helt otroligt!
I eftermiddag/kväll ska vi ut på kalas till Tove. Jag återkommer nog därifrån med lite bilder och rapport ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0