Konst!



Idag kommer jag börja med lite konst, det är Chiifen som varit produktiv...
Måste bara tillägga att allt jag skriver, dom roliga sakerna eller episoderna som hon har sagt till mig har jag hennes tillåtelse att skriva om.
Eller bilderna jag visar idag, annars hade jag inte skrivit eller visat något.
Iallafall, här kommer lite coola tavlor och bilder. Jag tycker VERKLIGEN om hennes skapande...





Här är jag, Chiifen målade av mig när jag satt och virkade. Akvarell. Himla likt..

 Midsommarstång i pastell.


Ser fram emot en konstutställning så småningom...

Igår ringde jag sonen, samtalet gick rätt trögt. Jag fick liksom DRRRRA ur honom informationen om vad han hade gjort i veckan. Visste ju lite tack-vare bonusmamma men ändå...
Så kommer vi in på fotboll och helt plötsligt vill han prata jättemycket. Mest om vad Denny tycker och tänker om lagen och jag satt och förmedlade fotbollslag och strategier emellan dom...
Då PRATADE vi.
Så lägger vi på och någon timme senare ringer telefonen och det är min lille Prins, Denny svarar.
Jag förstår på snacket att det är Prinsen ( han pratar fotboll igen ) och när Denny pratat klart sitter jag spänt och väntar på att få prata med Prinsen, men Denny lägger på.
Samtal färdigt.
Vadå, ville han inte prata med mig säger jag snopet.
Nä säger Denny, han ville bara prata fotboll, med mig..
Kul, kul, fotboll...
Jag får nog plugga på lite fotbollslag, fotbollskillar ( spelare menar jag ), fotbollsstrategier, fotbollsregler om jag ska kunna ha nå´t att prata med sonen om i framtiden...
Hm.

Ikväll sitter vi bara och jäser i varsinn soffa igen, gud så skönt...
Data och stickning, bättre kan vi inte ha det.
"Kola-kuddar" från macken och kvällen är komplett ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0