Fredag!

image44
Balkongen skurade jag igår, idag är den möblerad. Det är bara mormor som fattas. HÄRLIGT !!!! Nu kan man gå ut där och äta frukost eller vissla på killar, valet är fritt ;)
Idag har oxå varit en riktig fullträff, varmt sommarväder och mycket trädgård. Nelly och jag tog en 2 timmars runda på morgonen, hon var helt död när vi kom hem. image45
Jag var lite spontan och bakade Kanelbröd och kladdkakemuffins, bjöd över Ulrica + familjen på fika. Så ringde Ullis så bjöd jag över henne och Linnéa oxå. Det blev ett riktigt fika-eftermiddagskalas.
Här är det 2 systrar med stora brillor som gärna är med på bild.
 Ullis och JÄTTE-valpen Gross. Han är verkligen stor... Nelly var Inte imponerad, hon var skitsvidig. Men ändå lät hon honom inte vara och när han sen blev glad och ville leka skulle hon spela Hitler och bita ifrån.

Gross, closeup. Joar tycker att han ser ut som en ko....
Imorgon blir det nya äventyr, då ska vi ut och bila. Ha picnic och se alla konstnärers Öppna ateljéer.
Slut för idag, tack för idag.
Sticka lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0