Mest ätit kola...

Idag har jag bara tagit det lugnt, mest ätit kola. Faktiskt...
Var och tog en spruta, det sved. Tur att det var en snäll sjuksyrra som gav den, hon frågade om jag ville lägga mig ner på en brits.
Nä, jag tror hon missförstod när jag sa att jag var lite rädd för sprutor.
SÅ rädd är jag inte, jag bet ihop som en riktig kvinna ;)
Hittade ett par skor på Lindex, ballerina-brons-färgade. Fin modell, men lite osäker på färgen... Vi får se vad jag känner för imorgon.
I söndags var jag och "Chiifen" på Rindi. Det var "Multi Kulti" dag. Synd var bara att vi gick så sent, det var Indisk dans, afrikansk sång och dans m.m
Jag jobbade ju så jag försökte hålla låg profil, lite synd för egentligen ville jag bara upp och stuffa.
Snart läggdags, imorgon är det jobb, sen leeeeeeeeeeedig. I Like...
Sticka lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0