Möte med en mördare...

Idag har jag gjort bort mig... Igen.
 ( Obs! Kniven på bilden har inget med texten nedanför att göra.. )
Jag var på Öster med Chiifen och vi möter en gammal arbetskompis. Vi sitter och pratar med henne, hon väntar på en kompis. Så kommer då denna kompis som presenterar sig som Maria.
Jag känner igen Maria men kan inte placera henne. Det ända jag vet är att det är NåGoT DÅLIGT jag förknippar henne med, så slår det mig... Och, jag tänker högt....
Det är ju du som dödade min hund!!!!!!
Fy mig.... Det är ju den stackars veterinären som VAR TVUNGEN ATT AVLIVA Flise-grisen.
Hon var dock mkt cool och tog det bra, jag bad 1000 ggr om ursäkt...
Sticka lugnt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0