Penntrollet har vaknat..


Jag imorse.
Ser ut som Misse Penntroll med svintohår som ramlat ner och dubbla påsar under ögonen...
Hjälp så trött jag var. Hade pratat i telefonen under kvällen och sen sett Filip & Fredrik intervjun med Mike Tyson.
Det var så himla pinsamt/roligt så jag blev helt uppjagad. Fy så roliga dom är och så neddrogad Tyson var. Jag fick ont i magen. Irk. Hade svårt att somna efter det för jag hade skrattat och blivit klarvaken. Hm.
Vaknade som ett vrak och gick och jobbade. Kom hem lika trött och ska snart bort en sväng. Vill bara gräva ner mig i sängen.
Appropå Pernilla-reklamen jag skrev om igår..
Såg Kristin Kaspersen i Tv 4 Morgon imorse, jag hoppas verkligen inte att hon kommer lyfta sig oxå. Hon är sista hoppet för naturligt åldrande skönhet.
Ikväll har jag ätit godis till KVÄLLSMAT, plus en ostmacka... Skiter i att det är helt fel, vissa dagar MÅSTE man bara. Idag var en så´n dag.
Ser vädret nu, 19 grader imorgon. Sen ska det bara bli varmare och varmare, hörde att det skulle bli upp mot 30 grader till helgen.
Just nu går jag verkligen på tomgång, lika bra att lägga ner för idag.
Sticka lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0