Snart ska jag gå och jobba...

Hm, först en reflektion : Knotten är djävligt jobbiga och många nu...
Sen kommer ytterligare ett Tips från Coachen :

Eller rättare sagt: Coachen vill ha tips.... ???? Vad göra ?
Var ute och sprang idag på Hällarna, alltid lite jobbigt och stelt när man börjar tycker jag.
Blundade vid något tillfälle ( hade munnen stängd ), drar ett djupt andtag igenom näsan & får in en hel djäkla armé med knott. Alltså va f-n.... Lika obehagligt att ha knott i näsan som kryp i halsen kan jag säga...
En hundägare tittade ganska misstänksamt när han gck förbi och jag stod med huvudet ner och fräste med näsan. Allergisk frågade han, Nä, knott i näsan sa jag. Mhm, ja dom kläcks nu, det är lite våtmark därnere säger han. ( Jo, tack jag vet din besserwisser) Ok, svarar jag. Alltså klädnypa i näsan känns lite drastiskt och ont gör det oxå.

En annan sak jag tänkt på att jag är väldigt vit jämnfört med alla andra just nu. Noterade det på kalaset igår, kusiner och morbror+ moster har fått färg. Heidi (min morbrors tjej) däremot gillar inte att sola, hurra, iallafall en kompis i släkten. Men liksom folk runt omkring mig börjar få färg, jag är mer SPÖK-färgad med lite blå ton.
Inte för att jag har sol-panik, nej då, inte jag... Bara lite.. Det går säkert över...
Men jag ser liksom allvarligt sjuk ut jämnfört med ER som kan sola.
Nä, nu ska jag pigga upp mig med lite eftermiddagskaffe och sen iväg till jobbet. Nästa vecka blir KANON, bara 1 arbetsdag på tisdag och sen P-Möte på onsdag. Lovely, bara pyssel hela veckan...
Stick lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0