Feber.







Månen, klockan 9.30 i morse.
Fotat från balkongen.
Himlen är nästan overklig, "serietecknat" blå.
Jag har spenderat dagen framför tv´n, i soffan, virkandes.
Har börjat på en ny turkos sjal, vita beställda sjalen är klar.
Jag ÄR snabb.
Inget skryt alltså.
Så fort jag lärt mig ett mönster och lagrat det i skallen går det undan ;)
Jag har feber också...
Kände mig lite hängig.
Luchen smakade urk.
Helt slut.
Tog febern...
37.8...
Inte mycket men med tanke på att jag i FRISKA fall ligger på 36.6 så är det feber i mitt fall.
Hopplöst det här.
Visserligen har jag MINGLAT med sjuklingar och förkylda hela veckan men GIVE ME A FUCKING BREAK.
Snälla......?
Vissa gillar att HÄNGA i soffan och softa, men så´n är INTE JAG.
Ja, det har blivit mycket film idag iallafall.
Nu ska jag fortsätta mitt virkande och filmtittande.
Lägga mig tidigt och ladda för morgondagens jobb.
I natt kommer NYBYGGARNA!
Hurra!
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0