Galna personer och Agent Duckface...


Morgonen började toppen...
Höstmys...
Visst älskar man dom här varma sensommardagarna med sol. 
Men jag tycker det är lika mysigt när det spöregnar ute och man kan tända ljus och bara mysa inne en hel dag.
Jag kom hem från jobbet i morse och tände ljus i hela lägenheten.
Fixade frukost, kaffe och tidning ( den låg i lådan idag ;)
Satte på morgontv och så kom nyheterna kl. 10.00.

Då sluta min morgon kännas trevlig...
Eller så kan man kanske börja reflektera över hur bra man har det istället för att gnälla om småsaker...

Först var det om den där 58-årige mannen som har låst in sin MS-sjuka sambo i 9 år i en FRIGGEBOD!!!!
Nämen herregud säger jag bara...
Som dessutom har "dödförklarats" av sin faster för att han varit försvunnen i X antal år.
Han har inte funnits i några register på 26 år ( tror jag att det var ).
Så i nio år har har plågat, misshandlat och gud vet vad mer en kvinna som inte har troligtvis kunnat ta sig ur den där friggeboden för hon har MS...
( MS, muskelsjukdom som gör att kropp och muskler förtvinar, kort förklarat för dom som inte vet )
Hjälp, jag blir mörkrädd mitt på ljusan dag.
Vad är det som gör att folk blir sådana SADISTER?
Socialt arv, ja.
 Men kan man kanske få GENFORSKNING på det också och se om det finns något samband hos alla galningar som upptäcks och åker fast för sådant här???
Sadistgenen, kan den möjligen finnas?
Inför dödsstraffet igen....
Eller bygg en BUNKER långt, långt nere i jordens innre och släng ner alla galningar typ 58-åringen, Incest-pappan Fritz, Gary Glitter MED FLERA och släpp aldrig, aldrig ut dom IGEN.
Låt dom ruttna bort, saknad av INGEN!!!!

Så till den ( nu kommer jag svära ) : DJÄVLA IDIOTEN som på Pirate Bay lagt ut OBDUKTIONSBILDERNA på dom mördade barnen i Arboga....
Alltså där borde det vara SKOTTPENGAR utfärdat!
Hur sjuk får man vara även i det här fallet?
Hur har privatpersoner fått tag i dessa bilder undrar jag också?
Har han/hon hackat in sig hos polisen eller rättsmedicins dator?
Hur får dom tag på sådant här?
Har dom fotat visningsbilder från rättegången?
OCH vem i sitt rätta mentala tillstånd laddar ner sådant och tittar på???
Var finns intresset?
Kanske hos han som låste in sin sambo i nio år i och för sig....?

Dom stackars föräldrarna till barnen kan inte göra ett SMACK för personen hävdar till Tryckfrihetslagen ( tror jag det var, eller någon så´n där lag..)
Dom har ingen rätt att stoppa detta för det är helt lagligt.
Det enda dom kan/kunde göra är att VÄDJA till den ansvarige och BE att dom ska plocka bort bilderna från nätet.
Vet ni vad dom fick till svar?
Jag citerar:

"Det var ett djävla tjat! Nej, nej, nej och åter nej. "

Slut citat...
Jag hade DÖDAT personen i fråga...
Inte nog med den här sorgen dom måste leva med efter sina mördade barn, rättegången, mediabevakningen, nu förnedras deras döda barn på nätet också...
Vad säger man?
Ibland skäms jag över att vara människa...

Så till något helt annat...
Agent Duckface...
 
Försök till illustration här ovan.
Det ska föreställa en Agent med väldigt Plutiga läppar.
Obs, "Pickadollen" är lånad från sonens leksakssamling ;)

Det var inte mycket kul på tv igårkvälls.
Tyckte jag först när jag såg tv-tablån...
Jag såg ett avsnitt av CSI.
Jag satt och skrattade för mig själv fastän det inte var ett dugg kul.
Men...
Det var en av tjejerna, skådisen som hade nog precis gjort en "Ut/ ifyllnad" i läpparna.
Hon såg ut som Kalle Anka med dom där läpparna.
Det såg inte klokt ut, fast kul..
Hon var så svullen att hon knappt fick ihop truten och det svällde över något fruktansvärt.
När hon i en scen skulle gå själv och plåta i mörkret på en brottsplats då började jag gapskratta.
Hon såg ut som en hora som precis ska....
Ja, ni vet, göra det där pikanta som Hugh Grant åkte fast för...
Fast det var ju inte han som gjorde det utan Divine Brown,  på honom, men iallafall.
Ni förstår säkert ;)
Jag säger bara: Hollywood och deras skönhetsoperationer...
Snart nära dig och på din bästa kompis...
Ha, ha, ha, ha, ha....

Efter Agent Duckface/CSI så såg jag en film som inte var speciellt bra men Will Farell var med...
Alltså, han är så rolig...
Jag och hon som bytte av mig imorse stod och skrattade tillsammans åt VISSA scener i filmen...
När han i en scen är på fest hos en kompis och dricker "LITE" för mycket och får för sig att "STREAKA".
Dvs springa naken på stans gator...
Och han vill ha med sig sina polare.
Och han springer, men ingen springer med...
Så kommer hans fru körande med en massa vänninor i bilen...
Alltså se Will Farell springa där i sin INTE SPECIELLT SEXIGA kropp var ju hysteriskt roligt.
Sen när han fick en bedövningspil i halsen grät jag nästan av skratt.
Han är alltid en hit den mannen.
Utseende, kroppshydda, minspel, tal, allt är kul med honom..
Häromdagen såg jag om filmen "Blades of Glory" när han spelar Konståkare eller Is-konst-åkare eller vad heter det?
Iallafall den filmen är så absurt rolig.
Filmtips om du har en tråkig dag ;)
Sticka lugnt



Kommentarer
Postat av: Liza

Fan du har ju en ny karriär in the making!! Får jag hyra in dig på sonens barnkalas som Agent Duckface? Du kommer göra succé!! ;)



Så till Arbogabarnens obduktionsbilder....ja vafan ska man säga. Jag kände mig helt mållös jag med. Idioter finns det uppenbarligen överallt. Empatistörda och med låga IQ'n.



Kramar!!

2008-09-06 @ 16:32:56
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, man kan säga att jag har många strängar på min lyra...

Jag kommer gärna som Agent Duckface bara det är FETT betalt. Behöver det till min pool ;)

Kramis

2008-09-06 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0