Sjal klar...

Status: Same, same.
Inte ens värt att skriva något mer om.
Idag iallafall.



Min favorit mat...
Fortfarande basen i min nuvarande kost.
Ännu svårare att äta nu när jag inte tar värktabletter.
Men idag har jag faktiskt ätit lite godis också.
Några bara men det smakade skit.
Allt smakar skit just nu, utom då potatismoset.



Men jag behöver lite fett som är lätt att få i sig också.
Kaffe kan jag inte dricka, det smakar ...
Ja, det där jag skrev förut...
Men jag dricker ljummen choklad och idag köpte jag Spray-grädde.
Det var GOTT som fan.
Sonen blev VÄLDIGT SUR för att jag fick vispgrädde på min choklad så han fick ta en lactrasetablett och så kunde han också frossa.

Sonen har idag varit på sin andra danslektion.
Han dansar Hipp hopp/Street Dance.
Förra gången när han hade varit med sin far ringde han mig och sa:
Mamma det var jättekul men du har anmält mig till fel dans...
Jag skulle ju dansa Breakdance!!
Finns det fortfarande, tänkte jag?
Var inte det poppis när jag var liten????
Nä, sa jag, DU sa Hipp Hopp/Street Dance efter att vi såg "So you think you can dance "... ( Svenska versionen )
Dom som du tyckte var bra var Hipp Hopp/Street dansare.
Men visst kan du byta inga problem, det fixar vi nästa gång.

Så gick vi in på dansskolans hemsida och kollade vad skillnaden var på danserna och det var nästan samma "ingredienser" bara det att Hipp Hopp/ Street hade inslag av disco också.
Breakdansen är mer akrobatisk och kräver MYCKET mer träning.
Jag vill vara kvar i min dansgrupp, jag vill inte byta deklarerade sonen.
Dessutom ska vi dansa till Adam Tentsta idag...
Denne Adam...
Han dyker upp JÄMT verkar det som...

Annars har jag bara suttit i soffan, kollat missade programmen i Idol och ser FRAM emot när den riktiga tävlingen snart drar igång.
Då har vi kalas varje helg...
Ser fram emot mysiga helger med kompisar och barn igen.
Och GODIS, det blir mer lagligt att äta när man har kalas ;)
Fast jag kanske aldrig kan äta mer det vet man ju inte.
( Optimisten har talat  ;)
Den där fruktansvärda hungern har försvunnit iallafall.
Det märks att kroppen svälter för jag är verkligen inte hungrig längre.
Inte ens när jag känner matos.
Jag drömmer inte om Fläskkotlett, Pizza eller något annat snaskigt.
Jag är mätt nu.

Virkat har jag gjort idag iallafall.
Jag har gjort klart en Snövit sjal.
Jättefin och brudaktig.
Tycker jag då...
Ikväll ska jag virka lite blommor som ska bli broscher till dom senaste sjalarna, så man kan fästa dom på lite fiffiga sätt.
Imorgon börjar jag på en Stålblå sjal till mig själv.
Måste ha en egen att GLASSA runt på stan i.
Här kommer lite bilder :


Sjuklingen / Olyckskorpen modellar...







Nu är det så vackra färger ute i naturen så jag måste snart ringa mina sjalmodeller  så jag får fota lite sjalar med modeller.
Måste jag ha det till min " Sjal Portfolio " ;)
Provdockan och klädsträcket i alla ära men det måste till snygga brudar för att visa sjyssta bilder...
Imorgon blir det FÖRHOPPNINGSVIS doktorn igen :(
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0