Är klar.

Jag är så gott som färdig med den beställda sjalen.
Det är bara en provning och en spetskant som ska väljas, och som sedan ska virkas på...
Sen blir det KLIRR i sjalkassan :)

Vi har sett film här, med morsan.
Egentligen hade jag laddat för " Australia " men den fanns inte inne.
Så då blev det " Rachel getting married " istället, en jättebra film.
En riktig Madde-film.
Familj, familjerelationer, jobbigt, bröllop, bra slut :)
Rekommenderas, om man har samma smak som jag.
Vilket inte många har...

Själv ska jag nu in på Drops och leta spetskantmönster.
Hade inte så många hemma att välja mellan så jag får in på nätet och kolla.
Sen är det läggdags.
Laddar för min kommande MIL!
Imorgon kommer sonen, YES.
Och sen är det TISDAG.
Och vad som händer DÅ, vet varken NI eller jag.
Eller, jag vet LITE mer än ni ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0