Blomfnatt.

Jag börjar väl med en blombild, som brukligt nuförtiden ;)
Jag har fått vårfnatt och blomfnatt.



Krokus i vår rabatt.
Obs...
Det fick stå kvar, jag har inte tjuvat något idag ;)
Om jag får säga det själv blir jag helt fascinerad av vilka färger det blir, i rätt ljus.
Nästan överjordiskt.
Det enda jag har gjort är att ha lagt en svart kant runt och för att rama in bilden lite.
Magiskt.

Vi var och handlade tidigare idag och då köpte jag mig en knippe tulipaner.
Bara för att pigga upp mig liksom.

I övrigt är klockan inte ens 19 och jag är nästintill i koma.
Jag är så trött så att jag skulle behöva tändstickor till att hålla ögonen öppna.
Det var faktiskt längesedan jag var så här slut efter en jobbnatt.
Nä, det är lite mycket nu som maler runt i skallen på mig.

Sonen har haft 2 kompisar här idag.
Dom har spelat fotboll varvat med Guitar Hero.
Helt ok för min del.
Jag är inte mycket för att dom ska vara inne så mycket när det är sol och fint väder, men dom har kört en HELT OK blandning av allt.
Utan att man behövt säga till.

Så kom Nybyggarna från Björkis och tog en fika.
Skvallertajm.
Fast kusinen hade väl i princip redan hört allt...
Hon läser ju bloggen ;)

Lite jobbigt blev det dock...
Vi kom in på det här med sonen och hans inköp av Yo-gi-jo ( eller-vad-det-nu-heter-kort )
och helt plötsligt nämner sambon lite tyst :
" Monster Dick "...

Det blev " vi-börjar-skratta-så-vi-gråter-moment " och mamma fattde inte vad som var så roligt.
Jag var tvungen att låtsas sätta i halsen och gå ut...
Det blir liksom lite jobbigt att förklara vad man skrattar åt när hon inte fattar att det är hennes Monster Dick-teckning vi garvar åt.
Som hon inte vet har hamnat på bloggen.
Nä, jag fick gå ut 2 sekunder och samla ihop mig, sambon med.
Vi kunde inte titta på varandra alls i församlingen, utan att bryta ihop.
Pjiu...
Jag antar att i fortsättningen om någon av oss ens nämner ordet "KORT", kan det bli extremt jobbigt.

För er som missat det HÖJDARINLÄGGET kan ni kolla in/söka på " Monster ".

Nä, nu ska jag gå och SJÄLVDÖ i soffan, jag är slut som artist!!!!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0