Blandad kompott...

Igår, min granne 2 hus bort, klockan 14.15...



Solstol och ligger och lapar sol.
NICE va?
5 minuter senare hade hon slängt av sig tröjan.
Det fotade jag INTE.
Sjysst va ;)
Här går ingen säker...

Idag, FJORTON GRADER klockan 09.00 när jag kom hem från jobbet!!!!
Då blir det VARMT idag, gissar jag.
Jippie:)

Mindre kul är att jag har fått ont i magen här på morgonkvisten.
Jag har så´n magknip så det är....
Orättvist!!!!!
Jag har tagit en Imodium Plus och hoppas på det bästa :(
En sådan här fantastisk dag vill jag inte vara hemma och "köra porslinsbuss ".

Hopp tillbaka till igårkvälls.
Jag blev klar med en mössa till, en klar favoritfärg!!!!
Lite Hobo-varning och jag älskar, älskar, älskar garnet :)
Mössan på mig :



Mössan på Laila...







Så var jag på Rusta igår och köpte en gardin, till fönstret i trappuppgången
Lat-Majan i mig kände att jag orkar inte sy en liten gardin om jag kan köpa en som jag tycker om för 99 kr.
Som jag bara delar i TVÅ bitar, så har jag en gardin till när den här är blekt om något halvår.

Och så köpte jag ett tyg, med rosor.
När jag var och köpte en kaffebryggare förra veckan hittade jag det här tyget.
Jag tänkte direkt att det här tyget kan jag sy mig själv en "förklädesklänning".

Sonen var med och tyckte att tyget var ASFULT...
Och sa att om jag köpte det där tyget och sydde en klänning av det så fick jag minsann ha på mig den klänningen när han hade "Pappavecka"...
Jahapp...
Jag köpte inte tyget då.
Blev lite OFF av sonens negativitet.
Men igår fick jag nya positiva vibbar av tyget igen.
Klänning eller väska har jag bestämt mig för.



Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0