Förslag på mailen...

Jag har fått nya namnförslag på mailen...

Personen i fråga tycker att Birger ska heta BORIS eller BILLY istället.
" Han ser inte ut som en Birger. "
Löd motiveringen...

Men hallå...
För det första...
Vad är skillnaden egentligen???
Birger, Billy eller Boris...
Dom låter ju inte direkt OLIKA.
Och Billy är väl redan ett upptaget KÄNT namn, om jag inte är helt ute och cyklar.
Billy är väl en bokhylla.

Och så tycker " TYCKAREN ;) " att Birger är mest lik "Lilla spöket Laban" .
Potaito, Potato...
Om jag säger så.
Tummen, Laban eller Staffan Westerberg.
Det är NÄSTAN SAMMA sak.
Iallafall stilmässigt ;)

Fast medans jag skriver detta tänker jag om...

Varför inte göra en HEL FAMILJ med små ShabbyChic-Gosedjur?
I Transvestitstyle.
" Birger och hans vänner Billy & Boris. "
Kanske till och med en syster till Boris, som jag döper till Doris?
Birger, Billy, Boris & Doris.
GUD SÅ BRA!!!!
Jag har en ny idé att jobba med :)
Och lite nya kompisar att leka med snart ;)

Tack för NAMNTIPSEN!
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0