Godis.

Jag gick och köpte mig lite godis.
Kändes lite bättre faktiskt.
Blev liiiiiiite gladare :)
Sonen kom hem från sin kompis och då blev det ännu lite bättre.
Jag tror att det är lite sömnbrist som är problemet.

Imorgon är jag Fit-for-fight igen.
Hoppas jag...

Ringde och grattade min bästis som fyller år idag.
Vi gäspade ikapp.
Två OPIGGA TANTER som inte pallar att missa lite sömn.

Hon undrade om jag blivit HYPOKONDRIKER.
Och jag sa att jag fått en VISS SORTS hypokondri.
Sjuk humor är kul, när man inte är sjuk...

Nu ska jag krypa till kojs...
OCH KANSKE ta milen imorgon.
Men jag kanske inte ska lova för mycket, för jag blev ju rätt slut sist ;)
Där, när stavarna var med.
När jag sedan hade tänkt att ge mig på "The Mile" någon dag senare, slutade det ju med Tv4 Morgon och Malou.
Jag får si...
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken vacker sjal, kul att du får sälja lite!

Hoppas att du är glad idag, och att du kommer ut och luftar stavarna, JAG gillar också stavgång, trots tantvarningen, så det så!

2009-04-22 @ 08:46:36
URL: http://alltkreativt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0