Lite mer dagbok från 80-talet ;)

Herrejesus...
Min gamla dagbok...
Jag fnissar & skrattar om vartannat.
Vilken text, vilka INTRIGER, vilken KÄRLEKSTÖRST ;)

1982...
1 mars.
"Kära Mary.
( jag har av någon anledning bytt från Kära Dagbok till Kära Mary???? )

Idag gjorde jag och Asia ( min kompis ) " Anden i glaset "
Då frågade jag om jag skulle gifta mig med Eric Carr när jag blir stor.
( Dåvarande trummis i KiZZ )
Då blev det kanske.
Sen frågade jag om vi skulle skilja oss om vi gifte oss.
Då sa ANDEN nej!
NU har man något att se framemot. "

Jaha, där ser man, ANDE & OKULTINTRESSERAD redan där.
Tyvärr så hade nog, TROTS en massa ANDEN i GLASET inte anden rätt många gånger.

Ett hopp fram till -84.
Snygga Killar-lista...

22/1 -84.

1. Simon Le Bon
2. George Michael
3. Harrison Ford
4. David Le Roth
5. Paul Stanley
6. Eddi Van Halen
7. Rick Springfield
8. John Taylor
9. Sting
10. Anthony Andrews ( Ivanhoe ;)
11. Louis Herrey.
( Hoppsan, EN UNG KILLE bland alla GUBBAR ;)

Slut på SNYGGA-LISTAN...
Intressant...
När vi kommer fram till år 1985 dyker namnet THOMAS upp!!!
Och DET är en LÅÅÅÅÅÅÅNG följetong i mina dagboks anteckningar kan jag meddela ;)
I " Thomas-ämnet " LÄR jag återkomma.

Nu är Thorsten Flink på tv hos Malou.
Han är VÄLDIGT SPEEDAD.
Pratar så Malou inte får en SYL i vädret.
Och BLUNDAR när han pratar.
HELA TIDEN.
Svettas som en....
Om han har slutat med DROGER ska jag ÄTA UPP min mammas gamla FÅRSKINNSPÄLS ÅTERIGEN!!!
Det är NÅGOT som inte stämmer.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0