Mössa som blev klar igår.

Ytterligare en Åremössa, men nu är det slut på tillverkandet av dom tills jag sålt nån...

Sonen fick vara mössmodell, men inte visa ansiktet, på dom här bilderna som jag lägger ut på bloggen.
Annars tog jag fler bilder med väldigt fina ansiktsbilder.
Sonen blev förtjust i mössan :)
Kanska han vill ha en i passande färg, till nästa vinter...





Sonen var en PERFEKT och väldigt snygg mössmodell.
Får väl börja göra lite mer MANS-o-POJK-inriktat  också, så jag kan använda sonen mer som modell.

Så var jag och klippte mig idag.
ÄNTLIGEN!!!!
Nu kan jag ha utsläppt hår igen, har haft det mest uppsatt eftersom det har varit så slitet.
Nu är det nyklippt, fluffigt och studsigt :)
Har man självlockigt som jag har, då brukar FLUFFIGHETEN hålla i sig typ en vecka...
Sen är det SUPER-RISIGT IGEN ;(
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0