Öronhängen, igen...





Nu kommer lilla "Fru Billgren " fram i mig igen ;)
Jag är KÄR i dom här öronhängena, så dom ska jag ha själv :)
Helt i min smak.

Så till min "Rosacea-hy".
Bakslag, bakslag, bakslag.
Jag är helt knottrig.
Orsak :
SOLEN!!!!

Jag har ju varit ute idag, i solen, utan skydd...
Knotter, knotter.
Jag tänker fasiken inte på att solen är så stark som den är på våren.
Skit.
Likadant var det igår, när jag kom hem från jobbet.

Vi hade ju suttit ute och fikat och jag satt med ansiktet FRÅN solen.
Men det hjälpte inte, jag var knottrig på kvällkvisten och det HETTADE :(
Och så promenaden innan fikat också, gjorde väl sitt...
Ja, ja, man kan inte vara glad jämt ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0