Dags att sova...

Dags att sova...

En urjobbig dag tycker jag.
Pga av vädret gissar jag.
Jag gick och köpte mig lite godis för att pigga upp mig lite.
Hjälpte inte ett dugg.
Nä, imorgon hoppas jag att det känns lättare i luften.

Jag började på en ny mycket tunn halsduk, men la ner...
Färdighandarbetat för idag.

Jag och Leokanin har legat som två döda sillar här i soffan.
Han har verkligen sträckt ut sig och legat och sovit på mig.
Tror inte han heller mår så bra av det här lågtrycket.
Erbjöd honom lite godis, men han bara FNÖS på godiset.
Inte så smart att bjuda en kanin på godis kanske ;)
Men jag ville vara sjysst ;)

Imorgon vill jag vara PIGG och på G.
Starta något projekt i garaget.
Och att min bästis har fått barn.
Och så ska jag ringa sonen, längtar som tusan.
Redan fredag.
Sen är det bara 11 dagar kvar på semestern.

Nä, fy...
Nu ska fan-i-mig inte ha någon nedräkning här inte.
Och det hade jag troligtvis inte haft heller om jag inte känt mig så LÅG och trött idag.
Natti, natti...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0