Gott & Blandat.

Lugn semesterdag igen...
Inte många knop här inte :)

Vi började med att vara i trädgården.
Sen sprang sonen till kompisen och frågade om hon ville hänga med och bada.
Vi drog till Själsö igen :)
Nära och bra.
Idag var det varmare i vattnet än förra gången.

Jag hoppade från bryggan och badade FLERA GÅNGER...
Då är det varmt ;)
Jag gissar 20-21 grader idag.






Joar & Emma...

Emma-Femma fick rädda Joar några gånger.
Han fick nämligen ONT I RYGGEN igen :( av bad och hoppande.
Och när han låg och plaskade med sin Wakeboard kunde han inte sparka sig in till kajen.
Emma ryckte in och simmade in med honom!

Efter badet åkte vi till Majsan igen.
På jakt efter halm.
Majsan var hemma, och barn och barnbarn.
Och som vanligt när man kommer dit så känns det som om man kommer hem.
Men har man spenderat 11 år i ett stall där så...
... är det inte så konstigt.

Tyvärr hade hon inte halm, så vi köpte hö istället.
Hon ville inte ha någe betalt.
Jag TVINGADE henne ;)
Då ville hon ha 10 kronor, jag gav henne 20.
Och vi kan komma dit när vi vill och köpa hö :)

Jag älskar Majsan.
Och jag älskar stallet där.
Och huset.
Och gården.
Ja, ni som varit där med mig vet hur djävla vackert det är där.

Nu till lite FINBILDER från Själsö.











Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0