Läget bättre!

Sonen mår bättre...

Tack och lov!!!
Idag är han mobil igen, men har lite ont eller han är lite STRAM, det är bara att ta det lugnt med fotboll och studsmatta ett tag framöver.
Just nu ligger han på sitt rum och ser på "Grease".
Jag tog fram den ur mina gömmor och sa :
Nu ska du få se på ORGINALET som kom innan "Dirty Dancing" och "High School Musical-filmerna"!
Han diggar och skrattar där inne =)

Jag blir lite lätt tårögd när jag hör låtarna och nynnar med...
Snacka om hjärntvättad, jag tror jag såg den där filmen 2 miljoner gånger när jag var liten.

Idag ska vi vara hemma.
Besök väntas;) och jag vill virka.
Trädgård, skugga, besök och virkning.

Och jag ser NORMAL ut igen!
Igårkvälls var det INTE KUL!
Träning, VÄRME, massa cheesecake och säkert något mer gjorde att min HY var täckt med bubblor!
Jag blev riktigt ledsen och trodde att NU är det kört för resten av sommaren.
Måste börja med mediciner igen =(
Men nej...

En natts vila och svalka så är alla bubblorna borta!
Jag har bestämt mig för att det inte blir träning, motion som gör att man blir svettig alls, när det är så här varmt!
Min hud pallar inte värmen.
Eller solen men det POSITIVA är att bubblorna försvinner över natten och DET är jag tacksam över!
Ju mindre mediciner desto bättre.
Ju mer JAG coolar ner mig, desto bättre.
Nu ska jag öppna mn lilla OLAGLIGA butik och hoppas på att någon hittar hit i värmen.

Verkar inte troligt.
TVÅ besökare har endast tittat in.
Juli blir nog ingen höjdare.
Fast å andra sidan tänker jag ju alltid så och så helt plötsligt slår det till ;)
Sticka lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0