Leo på YouTube =)

Vad gör man en tråkig, regnig dag?
Varför inte filma och lägga in Leo på YouTube????
Jo, det gjorde jag minsann :)

Kolla under LÄNKAR och "Leo springer"

Idag har vi haft KANINHOPPNING så det står härliga till!
Jag öppnade burgallret och Leo vägrade hoppa ut.
Då lyfte jag ut honom och det blev " Bambi på hal is ".

Bakbenen gled isär och han halkade fram över golvet.
Kanin och lackad fiskbensparkett är ingen höjdare ;)
Kanin på glid...



Han hoppad OMEDELBART in i buren igen så fort han bara kom fram.

Men så kom jag på den briljanta idén att sätta honom på matrumsmattan.
Han var YTTERST TVEKSAM och KRYP-SMÖG fram...





Åla sig fram den som kan...

Men sen tog det fart...
När han väl fattade att det var SJYSST underlag att skutta på körde han värsta racet mellan, under och över alla stolar.
PERFEKT!!!!
Han ÖVAR SJÄLV tills det blir aktuellt med kaninhoppnings-tävling ;)







Och det BÄSTA av allt...
Han HÅLLER SIG PÅ MATTAN!
( Ha, nu fick jag allt till det ;)

Eftersom parketten är glashal så skuttar han bara runt, runt, runt på mattan och över stolarna...
Kommer ingen annanstans :)
Fast för säkerhetsskull, har VI koll.

Jag ställde buren i direkt anslutning till mattan så han kan hoppa in och ut från buren när han vill.
Kanon!!!!
Leo tycker detta var SKITKUL kan jag meddela.
Och nu när jag har "låst in honom" i buren igen är han inte så djävla glad.
Han står på två ben och...
Vill ut ;)

Enda "Inte-så-braiga-grejen" är att han tuggar lite på trådarna i mattan!
Det får jag jobba på att jobba bort!
Som sagt, kolla GULLEKANINEN under länkar och se en skakig, dålig film, på en hoppande kanin :)
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0